Klubom SŽNL letos tudi sredstva iz naslova komercializacije

FOTO: BRous
Konec minulega tedna se je sestal izvršni odbor NZS in potrdil nekaj odločitev na finančnem področju. Ob pomoči klubom zaradi posledic epidemije koronavirusa je bilo potrjeno tudi sofinanciranje ženskih klubov.
Kot že v prejšnji sezoni, bo Nogometna zveza Slovenije nadaljevala s sofinanciranjem pogodbene obveznosti vodij mladinskih programov v klubih SŽNL do največ 550 evrov mesečno. Ob tem bo NZS poskrbela za sofinanciranje klubov, ki ne tekmujejo v SŽNL.
Za udeležbo posamezne ekipe v tekmovanjih mlajših starostnih kategorij ob izpolnjevanju določenih kriterijev bo klub prejel 500 evrov. Klub SŽNL s celotno piramido, ki s selekcijami nastopa v vseh tekmovanjih mlajših starostnih kategorij, bo v obliki neposredne finančne pomoči prejel 2.000 evrov, še tisoč pa v opremi.
Novost so finančna sredstva iz naslova trženja televizijskih pravic oziroma komercializacije SŽNL. Pred meseci sklenjen dogovor z družbo United Media zajema tudi televizijske prenose tekem SŽNL. V letošnji sezoni bomo po naših informacijah na programu Sportkluba videli 12 neposrednih prenosov. Vsak klub SŽNL bo tako prejel 1.500 evrov. Pivovarna Union bo posameznemu klubu namenila paleto izdelkov v višini tisoč evrov.
Kot so zapisali pri zvezi, gre za sistem sofinanciranja v skladu s strateškimi usmeritvami razvoja ženskega nogometa ter ženskih nogometnih klubov. Strategija stremi k dvigu števila ekip, ki nastopajo v SŽNL, in dvigu kakovosti dela v klubih.
Nogometna zveza Slovenije bo tudi v letošnji sezoni v celoti krila stroške uradnih oseb (sodniki in delegati) v vseh ženskih in dekliških tekmovanjih.