Z novim medijskim partnerjem del pogače tudi za ženski nogomet
Nogometna zveza Slovenije je javnost obvestila o rezultatih zbiranja ponudb za odkup medijskih pravic ligaških in pokalnih tekmovanj NZS. Izmed prispelih ponudb je bila za slovenski klubski nogomet glede na razpisne pogoje najkonkretnejša ponudba United Media Sarl.
Gre za podjetje s sedežem v Luksemburgu, pod okriljem katerega svoj program oddaja televizija Sportklub. Prav Sportklub bo v obdobju med leti 2021 in 2025 na svojih kanalih prenašal tekme Prve lige Telekom Slovenije. Kot gre razbrati iz sporočila za javnost, si je Sportklub za naslednje štiri sezone zagotovil tudi pravico za prenose tekem NZS, kot so 2. SNL, Pokal Slovenije in SŽNL. Tekme ženskega prvenstva smo doslej praviloma spremljali v prenosih na spletni strani NZS. Je pa Sportklub zadnjih nekaj sezon prenašal finalno tekmo ženskega pokalnega tekmovanja.
Kot je pojasnil predsednik NZS Radenko Mijatović, gre za rekordno visok znesek od prodaje medijskih pravic. Vsa sredstva bodo namenjena klubom, večina, razumljivo, moškim prvoligašem. Prvič v zgodovini trženja medijskih pravic pa bo delež teh sredstev pripadel tudi klubom 2. SNL in ženskemu nogometu: “Prvič v zgodovini bo nekaj sredstev iz naslova pravic deležna tudi druga liga ter ženski nogomet, kar samo dokazuje, da se slednja razvijata v pravi smeri. Mislim, da bo klubskemu nogometu zaradi tega sodelovanja prihodnost nekoliko lepša.”
Pri NZS sicer niso pojasnili, če bodo sredstva namenili ženskim klubom. Sportklub, ki je v aktualnem kvalifikacijskem ciklusu prenašal domače tekme ženske izbrane vrste, bo štafetno palico prevzel s sezono 2021/22.